fredag 6 december 2013

Gått med i Aktiespararna

Idag har jag gått med i Aktiespararna. Jag gick mest med för att få tidningen och deras utskick via e-mail, men det är en massa andra förmåner man får också. Bland annat får man:

  1. Förmånliga priser och rabatter via deras värdepappersbolag, Aktieinvest.
  2. Gratis tillgång till aktiejuridisk rådgivning.
  3. Prenumerant av deras e-nyhetsbrev.
  4. Kommentera artiklar och diskutera i deras forum.
  5. Tillgång till deras aktieanalysprogram.
Nu är det så att jag har knappt någon aning om vad allting är. Jag försökte anmäla mig till deras nyhetsbrev, men det krävs prenumerationsnummer för det och det har jag inte fått än. Jag får nog ge det några dagar så jag får något sådan nummer och testa deras olika tillgångar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar