söndag 19 januari 2014

Tjäna pengar på din blogg

Det finns en tjänst som jag precis snubblat över, där du enkelt kan tjäna lite pengar på din blogg. Jag har själv testat denna tjänst och den verkar fungera bra! Sidan heter Blogfame och man behöver bara registrera ett konto så är man igång. Det hela är gratis.

Sedan kan du kan tipsa dina bloggläsare om olika produkter/hemsidor/annat som finns att välja på Blogfame. Så det är bara att tipsa på! Just nu får du 50 kr direkt när du blir medlem som en bonus. Man kan enkelt läsa på deras hemsidan hur hela tjänsten fungerar, men verkar vara superenkelt. 

Jag har bestämt mig att de pengar jag tjänar på denna blogg ska gå direkt till aktieköp, så jag både kan lära mig mer om aktier och skriva mer här.

1 kommentar:

  1. Se bara till att du märker ut inläggen http://www.dagensmedia.se/nyheter/dig/article3025283.ece.

    SvaraRadera