onsdag 8 januari 2014

En sak av-checkad på min lista kring mina förhoppningar 2014

Jag har inte skrivit så mycket på min blogg de senaste dagarna för jag har haft så hysteriskt mycket att göra. I ett tidigare inlägg skrev jag kring mina förhoppningar kring 2014 och idag har jag fått en punkt struken iaf. Jag har äntligen gjort klart och publicerat min rapport kring en undersökning jag gjort. Rapporten handlar om amatörastronomin i Sverige och kan hittas här.

Min att-göra-lista under väldigt kort tid:
  1. Skriva klart en uppsats kring mitt projektarbete, ca 50 A4-sidor.
  2. Redovisa projektarbete muntligt.
  3. Få en bodelning avklarad.
  4. Sälja eventuella möbler jag inte kan behålla.
  5. Skaffa ett jobb.
  6. Skaffa en bostad.
  7. Flytta.
  8. Föra över alla papper kring flytten.
  9. Skriva klart en rapport kring en undersökning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar