torsdag 21 november 2013

Böckerna är skickade

För nån dag sedan beställde jag tre böcker, och nu verkar de vara skickade. Jag beställde:

  • Så här kan alla svenskar bli miljonärer
  • Aktie- och fondhandboken : lär dig spara i aktier 
  • Aktiekunskap A : grundkurs
Jag vet inte hur lång tid det tar för böcker från det att de skickats till de når min låda, men jag hoppas verkligen de hinner komma tills imorgon. Det skulle vara så trevligt att få läsa lite under helgen. Förhoppningsvis blir jag mer insatt i det här med aktier.

Jag har även läst att Active Biotech eventuellt kan bli en höjdare imorgon. Det handlar om ett godkännande av läkemedlet Laquinimod som ska annonseras imorgon, fredag. Köpkursen står i 68,00 kr just nu, så det ska bli spännande att se vad den kommer att stå i imorgonkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar