måndag 30 juni 2014

Allt du behöver veta om investeringssparkonto (ISK)

Det var några år sedan det så kallade investeringssparkontot (ISK) introducerades i Sverige, men ändå verkar intresset för sparformen väldigt låg. Det var med årsskiftet 2011-2012 som den introducerades och tanken var att förenkla för sparare att kunna handla med aktier och fonder. Den som innehar ett ISK-konto behöver nämligen inte göra några ansträngningar på deklarationen, utan allting fylls i automatiskt. Kontot är frivilligt och man måste ansöka hos en bank om ett ISK-konto, ofta helt gratis.

Läs mer på min privata hemsida EkonomiPrat.se - Allt du behöver veta om investeringssparkonto (ISK)

1 kommentar:

  1. Hej killar, jag vill bara rekommendera ett bra låneföretag där jag fick ett snabblån på €‎46 000,00 via deras e-post där jag letade efter lån för att betala mina räkningar/skulder och gå vidare med livet, sedan gav en vän mig denna företagsinformation som Jag kontaktade via denna kontaktmail: lapofunding960@gmail.com

    SvaraRadera