lördag 26 april 2014

Fantastiskt att handla matvaror på nätet!

Intresset för att kunna handla sina matvaror på nätet verkar ha ökat de senaste åren. Tidigare har jag bott i en stad som haft väldigt begränsad tillgång till dessa butiker, men nu flyttar jag till en ort som har denna typ av tjänst. Jag måste säga att det är fantastiskt bra! Detta kommer att underlätta min fritid mycket, då jag inte har bil.

Visst är det så att vissa varor kan vara dyrare att handla på nätet, men jag tror vi kommer att se en ändring i detta ju fler som använder tjänsterna. Ju mer butikerna kan köpa in, desto billigare priser kan de erbjuda sina kunder.

En av alla matvarubutiker på nätet är Mathem. Jag tycker de verkar ha en väldigt bra kundservice och många bra idéer. I denna butik får man betala för frakten hem, men de erbjuder just nu olika leveranser hem i 3 månader för endast 1 krona. Dessutom har de ett bonussystem där 1 krona = 1 bonuspoäng. När man når upp till 2500 kr så får man en bonuscheck. 

Helt klart intressant för mig som inte har bil och jobbar långa arbetsdagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar